luni, 23 iunie 2008

Across the universe



"nothing's gonna change my world"
...o plimbare prin univers. plimbarea incepe acum, am vrut sa vad luna si, m-am plimbat pe langa ea. ajutat de soare, de-un blit si poate si de cer.
o ciocolata, n-ar strica, sau poate o cana de cafea, sau o cana de cacao cu ardei iute. orice orgasmic sa fie. prin univers ne trebuie energie!
un miros...de tei, doar afara se face ceai de tei atunci cand ploua, nu ?
printre blocuri, un copil ce se juca c-o masinuta-i o alta insecta ce se plimba prin univers.
astazi am atacat, ieri am fost lovit...nothing's gonna change my world.
am cazut, m-am ridicat si m-am dus mai departe pe gheata, descult.

as vrea sa ma plimb prin univers c-o masina veche, urata, plina de praf. unieversul sa nu fie decat pamantul, cum pamantul nu-i decat un eu pentru un sistem solar.
sa ma opresc la un bar, sa fumez ce se poate fuma si sa beau o bere si-o cana de cafea pentru a doua zi. ziua in care apas pe acceleratie. directia catre univers.

masina mea, din cartoane. masina mea, cu viteza gandului.


vrei sa te plimbi prin univers ? sigur ca vrei!

ai nevoie doar de imaginatie, de o foarfeca, niste scoci, o cutie pe care s-o tai, un motor de idei si un univers

Niciun comentariu: