sâmbătă, 16 februarie 2008

eu singur...si, cu tine


eu singur ma plimbam pe aleea din parc
tu singura vorbeai cu mine
eu singur vorbeam cu tine
si noi singuri ne plimbam

eu singur ma jucam cu zapada
tu singura erai batuta cu zapada
eu singur am planuit ceva
tu singura n-ai banuit nimic

noi singuri, drumul il cautam
si singuri nu l-am gasit
sunt sigur ca-i bine pe aici
esti sigura ca nu mai vrei sa mergi

eu singur strada am gasit
tu singura m-ai urmarit
eu singur te-am intrebat
tu nesigura mi-ai raspuns

noi singuri la bar am stat
noi singuri am vorbit
barmanul singur ne-a servit
singura sticla a fost turnata
...in doua pahare

noi singuri am baut din ea
ea singura a fost bauta
eu singur m-am imbatat
tu singura ai ametit

noi singuri ne-am amintit
noi singuri ne-am mai gandit
noi singuri suntem nesiguri
noi singuri nu stim

noi singuri am vrut sa vorbim
tu singura mi-ai zambit
eu singur ti-am soptit
noi singuri am vorbit

ei singuri stateau
ei singuri vorbeau
ei singuri nu se gandeau
noi singuri, ne iubeam