sâmbătă, 16 februarie 2008

sinuciderea amarului


m-ascund de oameni in aceasta sticla de bere...dar unde mi-esti draga sticla?, cine mi te-a luat?
m-ascund de voi in tigari, dar obisnuiesc sa nu fumez si stiu ca nu am nici una de rezerva
m-ascund in muzica pe care o ascult...cine mi-a schimbat playlistul ? ce mai ascult acum ?
'mi-nec amarul intr-o vorba buna de la un prieten, dar unde v-ati dus toti, lasilor ?
ma-nec in mine, tuse provocata de lichide, ma inec din cauza culorii apei
'mi-nec si gandurile in alte ganduri

si totusi amarul in ce mi-l inec ?...in somn ? m-am trezit, e prea tarziu ca sa adorm si am prea multa energie ca sa mai dorm, in ce imi inec amarul ?...nu am unde sa-l inec
imi ucid amarul, dar el nu vrea sa fie ucis...il strangulez dar nu i se rupe gatul...el nu respira
il impusc...ma impusc...dar si cartusele-mi sunt oarbe...
'mi-nec amarul in gandurile lui sinucigase

Niciun comentariu: