sâmbătă, 10 mai 2008

Creatorul de vise

unii construiesc, altii creeaza, altii deseneaza sau sculpteaza, iar majoritatea distrug. eu astazi am sa fiu creatorul de vise, ne trebuie doar o foaie, un pix, imaginatie bogata (recunosc nu am), idei, oameni, spatii. pentru ca visul sa fie reusit, gandeste-te ca maine nu mai e maine si ca azi trebuie sa te trezesti. incepe visul! pune primele, sa zicem primele cuvinte care-ti trec prin minte dar sa nu depaseasca numarul tau norocos si sa-l intreaca pe cel ce-ti aduce ghinion, sa zicem 3.
1 - tu, 2 - ciocolata, 3 - natura. acum sa creem visul. facem combinatii din cuvintele care ne-au iesit in asa fel incat sa formam 3 propozitii. 1 tu ciocolata natura, 2 tu natura ciocolata, 3 ciocolata tu natura, 4 ciocolata natura tu, 5 natura tu ciocolata, 6 natura ciocolata tu. sa alegem 3 (numarul pe care ni l-am ales la inceput), in cazul in care nu ne-am hotarat la inceput care sa ne fie visul. visul meu este, "ciocolata, tu si natura". aici ajungem la punctul in care trebuie sa ne imaginam ce am face in vis. cel mai complicat cum am vrut sa mentionez mai sus. dar stiind ca "visul tau este real" nu are nici un rost sa ne imaginam ceva si sa traim ca in vis!

pentru a-ti creea un vis, e simplu, pentru a-l trai e si mai simplu...

Niciun comentariu: