marți, 6 mai 2008

lacrimi si stari de greata

azi nu m-am trezit bine, toata ziua am fost relativ impulsiv, m-am certat, pasiv, cu medicii, ma uitam urat la oamenii din trolee, sau la cei de pe strada, si vorbeau, destul de urat cu cei din casa. la un moment de singuratate au inceput sa-mi curga lacrimile dar m-a prins maicamea si am mintit-o ca-mi este rau. m-a pus sa-mi iau ceva de la farmacie si cu ocazia asta mi-am incarcat din nou cartela...
am ajuns acasa si m-am pus sa dorm, nu dupa scurt timp a venit tata cu ideea ca hai la medicul de familie, am mers la doctor si normal, ca la fiecare policlinica, 2-3 animale, pardon copii, 2-3 bosorogi cu copii lor, alti 2-3 bosorogi care se plang ca vor inainte, femei gravide care intra inainte, oameni gravizi care intra inainte. dupa tot haosul intru in cabinet sa ridic doua retete si sa plec. bine, m-a si consultat, pentru ca ma tot supara faptul ca nu simt gusturi si mi-a zis ca am o stomatita(afta).
am ajuns acasa si m-am pus la somn. m-am trezit plangand si am continuat asta vreo 2-30 de minute, timp in care cautam un suport in vreun cuvant sau in vreun prieten, evident ca nu am gasit si am incercat sa ma calmez singur. "Tu esti psihologul tau cel mai bun" cam asa sta asta, chiar te-ar putea ajuta un psiholog atunci cand nu te simti bine? crezi ca daca nu vrei nu-l poti impinge pe el spre o depresie ? psihologii sunt cei mai lasi oameni, si-au ales meseria asta ca sa se hraneasca din suferintele oamenilor...si le merge! spre exemplu, psiholoaga scolii, o femeie care citeste prostii de pe net este cea care ne poate ajuta atunci cand nu ne simtim bine. pai inseamna ca tanti aceasta nu a avut cazuri adevarate iar cei cu care a incercat sa se joace nu au fost decat niste simpli copii, niste copii fara creier as putea spune!

Niciun comentariu: