marți, 1 aprilie 2008

Intamplari de 1 aprilie

in primul rand azi nu am avut nici un chef sa ma duc la scoala desi am primit un mesaj si alte 1000 de bipuri plus un apel de la un coleg (multumesc octavian )...stau, pierd timpul vreo ora prin casa, colegul ma suna in disperare, raspund - "vino bah mai repede la scoala!", zic "bine hai ca vine", ma imbrac (mai greu, ca de obicei, mai de lene, mai de somn, mai de lipsa de chef) si ajung in statie, injur trolebuzele, autobuzele si toate cele care au ajuns inaintea mea in statie si stau si astept. ajung la liceu, zic sa mai trag putin de timp si ma duc la biblioteca (surprize,surprize), biblioteca era inchisa, ma gandesc ca poate proful de mate a plecat din clasa, deh era trecut de si 40, urc (nimeni pe holuri), ajung la ultimul etaj, ma uit, tot nimeni pe hol, verific daca asta-i etajul meu (ma uit dupa opera de arta de pe peretele din apropierea clasei - un tampon folosit, lipit de perete) si zic, "da...asta-i etajul meu", intru in clasa - clasa goala..ma uit prin banci, gasesc ziare, portocale, dar nici un ghiozdan, ma uit pe tabla...multe formule in x, y, iy, etc...era o problema la trigonometrie...si intr-un coltulet, vad mic scris "pacaleala de 1 aprilie" in momentul respectiv imi venea sa dau cu un scaun in tabla, il sun pe un coleg..."bai nu ai citit pe tabla?", il dracui 1-2 minute, si plec din scoala, ajung la cabinetul medical ca sa-mi ridic o scutire, alta mare surpriza, doctora care trebuia sa stea si in cursul saptamanii era in "vacanta de summit".
ma gandesc ce dracu sa fac, ptr ca nu pot veni acasa asa de repede si il sun pe un amic, stau la el si rad la un documentar pana pe la 2 si ceva, ajung in casa, tata ma pune sa duc gunoaiele (da, e saptamana mea "de servici" ), iau toate gunoaiele, ma duc la ghena si arunc doar o sticla si plec, ajung la usa, parca trebuia sa mai arunc ceva...ma duc iar la ghena, salut din nou ghena si arunc gunoaiele. acum termin de scris un blog despre o intamplare de 1 aprilie....aaa si era sa uit, am uitat ca azi este ziua amicului la care am fost !

Un comentariu:

Saddeea spunea...

Bahh :|

hai la multi ani de 1 aprilie >:D<

;));))