duminică, 20 aprilie 2008

un inceput de poveste despre povesti

"mai vroiam sa aud si eu povesti...astazi vreau sa fiu ascultator !"

am zis sa profit de zile, sa adun orice, chiar daca mai imi scapa cate ceva, din cand in cand...mi-au scapat intrebarile. din cauza asta nu am mai avut povesti!
se spune ca noi traim un film cu buget redus, jucat prost de niste actori de a nu-stiu-cat-a-mana, nu, noi traim povesti. o poveste incepe de cand faci ochi si pana cand ii inchizi, o poveste incepe atunci cand deschizi gura si pana cand o opresti din a vorbi, o poveste incepe atunci cand ai timp sa asculti !

spun ca viata-i o poveste, pentru ca nu-mi gasesc scenariul, nu-i mai gasesc replicile personajului meu. o-i fi si eu un actor care-si improvizeaza replicile ?(intrebare retorica, deoarece, macar atata sa stiu si eu ca sunt, un cabotin ce nici macar cuvinte nu mai are)...

povestea poate fi citita din mai multe unghiuri, eu imi vad povestea ca pe un joc, in care nu am decat o singura viata si cu care nu pot face decat sa incerc sa traiesc, dar nu asta ne este rolul ?

vroiam sa ascult povesti si am inceput sa-mi povestesc viziunea mea despre viata mea, si scenariul ei pierdut.


toti avem povesti, trebuie doar sa le spunem inainte de a le uita !
(in caz ca voi primii comentarii, nu doresc alte inceputuri sau alte lucruri despre povesti, vreau doar sa citesc/sa ascult povestile voastre)

Niciun comentariu: