miercuri, 16 aprilie 2008

ora exacta, mai exact ?

pierdut in timp, toate ceasurile arata diferit, cel de la pc 00:07, cel din fata pc-ului 00:09, cel de langa pat 00:17, cel de pe telefon 00:08, cel din perete 11:07...nu's pierdut in timp, nu am fost atent la ceas, ne aflam undeva intre 11 si 1 noaptea. nu am fost atent la ceas si acum am 5 timpuri diferite, probabil ca traiesc paralel cu fiecare timp, ma iau dupa cel de langa pat, ala cu 10 minute inainte, pentru ca niciodata nu ajung la timp unde vreau sau pentru ca vreau sa fiu cu 10 minute inainte de orice. sa fiu primul care casca gura si care zice multimii, "este si 10, nu s-a intamplat nimic, puteti pleca", doar eu am cascat gura acum 10 minute !

in ce timp traiti voi, cat va este ceasul ?

Un comentariu:

Saddeea spunea...

geniala asta!
si yo am mai multe ceasuri diferite, insa ma iau mai repede dupa cel de la telefon(ala arata ora exacta la care imi circula autobuzu' :"> )
:)