vineri, 11 aprilie 2008

teoria chibritului de la 12 noaptea

...am un gust ciudat de lapte-amar pe limba, defapt este un gust simplu de lapte,parca mi-a placut in gregory's, da, a fost prima oara si pentru mine. acum ascult putin doors, mi-a amintit un amic ca-si dorea "riders on the storm" si m-a facut sa-i ascult si eu, suna bine...mi se pare muzica de ascultat langa o cana cu vin, sau la o cafea.
ma bate la cap octavian cu subiecte destul de interesante pentru un bun ascultator, dar cum sunt eu fugit cu gandul catre lumi nevizitate de mine si universe paralele, inexistente, sau cine sunt eu sa spun ca ele nu ar exista ?


imi pare rau ca de multe ori par ca nu ascult, si ca nimic nu ma intereseaza, nu exista nici un adevar, ma uit la cer si te ascult!... ma uit la cer si, maine va fi soare, te ascult !

Niciun comentariu: