luni, 21 aprilie 2008

la o plimbare cu gandul

nu pot incepe plimbarea cu "ma gandeam" pentru ca gandul meu este fix langa mine, am iesit la plimbare cu el, nebunul si gandul lui, amandoi in drum spre un loc, ceva mai linistit. ne-am plimbat pe hartii, la inceput citind, la sfarsit, scriind. am fost prin poze, gandul si-a imaginat ca suntem pe undeva pe-un munte, eu am ras de el si l-am intrebat, cum putem fi in doua locuri in acelasi timp ? mi-a zambit si mi-a spus : putem...trebuie doar sa ne imaginam !
si da, imaginandu-ne am fi in doua realitati, cea reala si cea imaginativa, am fi aici si, acolo.
din poze am trecut la muzica, ne gandeam la ceva mai usor pentru inceput si am luat un yann tiersen, ne-a placut dar ne-am razboit in idei, el spunea ca-l face sa se simta ciudat, pe mine ma facea sa dansez sau sa sar, am trecut la rock, la fel, pareri diferite si am oprit muzica.
m-am mai plimbat cu gandul si la oameni, dar acelasi razboi, el mi-i spunea cum ii vede el eu ma certam cu el pentru ca-i vedeam diferiti.
azi...ne-am intalnit la o cafea, eu si gandul. el fumand, eu certandu-l sa lase naibii tigara aia ca nu-i face bine, el nimic. am vorbit despre o alta plimbare, dar am ajuns aici!

...destinatii exista, gandul vostru vrea sa se plimbe ?

Niciun comentariu: